współpraca z Kierownikiem Kontraktu i innymi członkami zespołu w poszczególnych fazach realizacji projektu,
przygotowywanie i nadzór nad dokumentacją techniczną,
koordynowanie robót oraz nadzór techniczny nad podwykonawcami,
koordynowanie i nadzór nad dostawami materiałów i urządzeń,
kontrola jakości prowadzonych robót,
kontrola jakości materiałów,
wykonywanie przedmiarów robót,
bieżąca kontrola zgodności wykonywanych prac z zatwierdzoną dokumentacją projektową,
dbanie i egzekwowanie od wykonawców wysokiej jakości prowadzonych prac,
aktualizacja i opracowywanie harmonogramów realizacji prac fit-out,
dbanie o terminową realizację prac fit-out oraz informowanie Inwestora o potencjalnych zagrożeniach i ryzykach,
współpraca z wykonawcami, koordynacja prac na styku zakresów międzybranżowych,
współpraca z Inspektorami APP w ramach prowadzonego projektu,
prowadzenie postępowań ofertowych: przygotowanie, rozsyłanie, szczegółowa analiza,
pozyskiwanie od wykonawców niezbędnych dokumentów potrzebnych do realizacji,
analiza dokumentacji wykonawczej pod kątem ewentualnych kolizji lub braków.
Nasze wymagania
doświadczenie w branży budowlanej na podobnym stanowisku min 3 lata,
doświadczenie w kontraktacji i prowadzeniu przetargów,
doświadczenie w koordynacji międzybranżowej przy realizacjach fit out oraz obiektach użyteczności publicznej,
dobra znajomość j. angielskiego w piśmie i mowie (min B2),
znajomość programów pakietu MS Office i AutoCad,
umiejętność pracy w zespole,
dobra organizacja pracy.
Mile widziane
uprawnienia budowalne.
To oferujemy
stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
zaangażowanie w dynamicznym i rozwojowym zespole na terenie Wrocławia,
możliwość zdobycia cennego doświadczenia w branży budowlanej przy realizacji ciekawych projektów i współpracy z największymi polskimi Inwestorami,
możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia praktyki do uprawnień budowlanych,
wsparcie zespołu doświadczonych specjalistów,
szkolenia oraz wprowadzenie do pracy w wewnętrznym systemie firmy,
atrakcyjne wynagrodzenie,
wyposażenie: komputer, telefon, itp.
O NAS
APP-Projekt jest jedną z czołowych firm inżynierskich działającą na polskim rynku od 2005 roku. Posiadając biura w czterech miastach (Warszawa, Poznań, Wrocław) świadczymy swoje usługi na terenie całego kraju. APP-Projekt jest członkiem Rider Levett Bucknall – międzynarodowej organizacji oferującej pełen zakres usług w branży nieruchomości i budownictwa.
Nasza kadra składa się z ok. 140 wysoko wykwalifikowanych inżynierów wszystkich branż wspomaganych przez architektów, urbanistów, ekonomistów i personel administracyjny. Każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby nasz zespół wykorzystywał w pełni swoją wiedzę i umiejętności, gwarantując Państwu, że terminy są dotrzymane, koszty pod kontrolą a sukces końcowy zapewniony.
Nasz Klient jest istotą naszych działań, rozwijamy się, żeby lepiej służyć jego potrzebom we wszystkich branżach oraz sektorach.
Wierzymy, że nieustająca pasja zdobywania wiedzy i doświadczenia pomaga nam dostarczać projekty jakie wymagane są przez naszych Klientów mając na uwadze bezpieczeństwo, ekonomiczną efektywność oraz idee zrównoważonego rozwoju. Realizując nasze projekty na terenie całego kraju kierujemy się niezmiennie zasadą: nieustająco szukamy lepszych rozwiązań, które pomagają naszym Klientom uzyskać założony cel.
Naszym działaniom towarzyszy zawsze indywidualne podejście do potrzeb Klienta, poznanie jego oczekiwań, ale także otoczenia biznesowego, by zrozumieć prowadzoną przez niego działalność, a tym samym lepiej wypełniać postawione przed nami zadania. APP-Projekt oferuje swoim Klientom prowadzenie inwestycji od fazy koncepcyjnej, przez projektowanie aż po prowadzenie inwestycji, dając jednocześnie gwarancję sukcesu.